ANUNŢ DE ATRIBUIRE
„Reparaţii şi Andocare la nava tip Dragor Maritim, Proiect 1073/3 şi Proiect 1370”
“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
- Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru – Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare cu etapă finală de licitaţie electronică.
- Acord cadru de servicii: Reparaţii şi Andocare la nava tip Dragor Maritim proiect 1073/3 şi proiect 1370.
- Data atribuirii contractului – 08.04.2019.
- Criteriul de atribuire a contractului – preţul cel mai scăzut.
- Numărul de oferte primite – 2 (două).
- Denumirea şi adresa ofertantului câştigător:
ŞANTIERUL NAVAL MIDIA S.A adresă sediu Năvodari, Str. Portului Midia, Int. Şantierul Naval, jud, Constanţa, cod poştal 905700, tel/fax: 0241255844/0241255844, număr de înmatriculare J13/683/1991, cod fiscal 1862896.
- Preţul pentru 4 serv. = 8.142.195,00 lei fără TVA
- Valoarea ofertei celei mai ridicate şi a ofertei celei mai scăzute luate în considerare în vederea atribuirii contractului:
Ofertant |
Preţ ofertat, lei fără TVA |
Desemnat |
ŞANTIERUL NAVAL MIDIA |
8.142.195,00 lei fără TVA |
Câştigător |
- Dacă este cazul, valoarea şi partea din contract care urmează să fie subcontractată – nu este cazul.
- După caz, motivele care justifică o durată de peste 7 ani a unui acord-cadru– nu este cazul.
- Data publicării anunţului de participare nr. anunţ de participare:
– SEAP: CN1006946/28.11.2018;
- JOUE: 2018/S 247-571899;
- Data publicării a anunţului de atribuire – CAN 1016741/04.06.2019.
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
- Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: procedură simplificată – într-o singură etapă – prin mijloace electronice.
- Tip: acord cadru de furnizare.
- Obiect acord cadru: Stofe, Materiale textile şi articole conexe, respectiv:
nr. lot |
DENUMIRE PRODUS |
UM |
CANTITATE ACORD CADRU |
|
MINIM |
MAXIM |
|||
1 |
Stofă pentru ţinuta iarnă oraş şi serviciu |
ml. |
300 |
1.000 |
2 |
Stofă pentru ţinuta vară oraş şi serviciu |
ml. |
300 |
1.000 |
3 |
Stofă pentru costume oraş studenţi şi elevi |
ml. |
1200 |
2.900 |
4 |
Satin negru lat de minim 1,4 m |
ml. |
1000 |
2.544 |
Ţesătură vopsită în culoarea materialului de bază 70 %PES + 30% bbc |
ml. |
300 |
880 |
|
5 |
Inserţie termoadezivă laţime minim 1,5 m, cod I1 |
ml. |
500 |
840 |
Inserţie ţesută nechimizată tip Roshar latime 1,10 m, cod I2 |
ml. |
200 |
350 |
|
Inserţie neţesută voluminoasă lăţime 0,9 m, cod I3 |
ml. |
100 |
300 |
|
Inserţie neţesută termoadezivă din poliester, lăţime 0,9 m, cod I4 |
ml. |
200 |
400 |
|
Inserţie neţesută termoadezivă, lăţime 0,9 m, cod I5 |
ml. |
400 |
990 |
|
6 |
Cuglu mânecă bărbaţi, cod I6 |
per. |
400 |
1.140 |
Cuglu mânecă femei, cod I6 |
per. |
400 |
940 |
|
Păslă la culoare cu masa de 200g/m2, latime 1,5 m |
ml. |
50 |
100 |
|
Perniţe speciale din poliuretan 15-20 mm – bărbaţi – cod I8 |
per. |
300 |
1.140 |
|
Perniţe speciale din poliuretan 15-20 mm -femei – cod I8 |
per. |
300 |
940 |
|
7 |
Bandă preformată cu şiret cauciucat pe mijloc |
ml. |
500 |
2.500 |
Bandă confecţii din PES întărită la o margine cu latime de 1-1,5 cm |
ml. |
500 |
2.690 |
|
Bandă neţesută ştanţată 10-40-10 |
ml. |
500 |
2.700 |
|
Bandă termoadezivă pe ambele părţi lăţime 1 cm (viledon) |
ml. |
500 |
4.690 |
|
Bandă confecţii de 19 mm termoadezivă, cod I7 |
ml. |
700 |
2.950 |
|
Panglică satin lăţime 1-1,5 cm (compoziţie) |
ml. |
100 |
300 |
- Data încheierii acordului cadru : 28.05.2019.
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Numărul de oferte primite: 4 (patru).
- Ofertanţi câştigători:
Ofertant |
Nr. lot |
Loc în clasament |
Preţ ofertat, lei fără TVA |
SC STOFE BUHUSI SA |
Lot 1- Stofă pentru ţinuta iarnă oraş şi serviciu |
1 |
60.000,00 |
SC STOFE BUHUSI SA |
Lot 2 – Stofă pentru ţinuta vară oraş şi serviciu |
1 |
46.000,00 |
SC STOFE BUHUSI SA |
Lot 3 – Stofă pentru costume oraş studenţi şi elevi |
1 |
145.000,00 |
SC UNICO S SRL |
Lot 4 – Satin şi Ţesătură vopsită |
1 |
40.496,00 |
SC LICOS SRL |
Lot 5 – Inserţii I1, I2, I3, I4, I5 |
1 |
15.454,60 |
SC UNICO S SRL |
2 |
18.079,00 |
|
SC UNICO S SRL |
Lot 6 – Cuglu, Pâslă şi Perniţe |
1 |
14.580,00 |
SC UNICO S SRL |
Lot 7-Bandă preformată cu şiret cauciucat pe mijloc, bandă neţesută, bandă confecţii, bandă termoadezivă şi Panglică saten |
1 |
20.496,00 |
- Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
SC STOFE BUHUŞI SA, adresa sediu Buhuşi, Strada Libertăţii nr. 36, judeţ Bacău, cod postal: 605100; telefon 0234261001, e-mail: stofebuhusi@gmail.com, număr de înmatriculare J4/52/1991, cod fiscal RO 962838;
SC LICOS SRL, adresa sediu Strada Nicolae Iorga nr. 45, Constanţa cod postal: 900622; telefon/fax +40744633366, adresa e-mail licosconstanţa@yahoo.com, număr de înmatriculare J13/5586/1994, cod fiscal RO6747049;
SC UNICO S SRL, adresa sediu Hunedoara, Strada Popa Şapca nr. 7, judeţ Hunedoara, cod postal: 331115; adresa punct de lucru: Calea Aradului nr. 103 Timişoara telefon 0722237298/ +40722237298, e-mail contact@unicos.ro, număr de înmatriculare J20/2073/1992, cod fiscal RO 3557082.
- Loturi anulate în baza art. art.212 alin.1 lit a) din Legea 98/2016 (actualizată):
– Lotul 8 – Închizători pentru îmbrăcăminte (Nasturi metal galben ø 15 mm, Nasturi metal galben ø 22 mm, Nasturi polyester ø 15 mm, Nasturi polyester ø 22 mm, Fermoar autoblocant de 18 cm şi Copcă metalică), întrucât nu a fost depusă nicio ofertă.
– Lotul 9 – Galon 8 mm şi Galon 25 mm, întrucât nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă.
- Anunţul de participare simplificat a fost publicat în SEAP cu nr. SCN1039589/14.03.2019.
- Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. SCNA1017371/04.06.2019.
ANUNŢ DE PARTICIPARE
Articole de echipament: Beretă cu 3 coafe pentru forţele navale, Şapcă forţele navale, Pălărie, Căciulă nutriet, Costume de oraş – iarnă, Costum de vară din tercot, Costum de vară din tercot alb tip Panama, Costum alb pentru vară cu guler marinăresc, Scurtă cu misadă şi guler, Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama, Cămaşă cu mânecă, Pulover pentru ţinuta de oraş şi serviciu, Ghete neîmblanite, Pantofi, Fular, Ecuson brodat tricolor pentru mânecă, Ecuson brodat pentru mânecă cu denumirea unităţii sau instituţiei, Emblemă pentru coifură, Ancoră pentru petliţe guler, Suport însemne grad elevi pentru umăr, Însemne grad aplicate pe mâneca vestonului şi Mănuşi, pentru unităţile militare din Forţele Navale.
- Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
- Cod CPV:
Beretă cu 3 coafe pentru forţele navale cod CPV 18443310-2, Şapcă forţele navale şi Pălărie cod CPV 18443340-1, Căciulă nutriet cod CPV 18443300-9, Costume de oraş – iarnă cod CPV 18200000-1, Costum de vară din tercot, Costum de vară din tercot alb tip Panama şi Costum alb pentru vară cu guler marinăresc cod CPV 35811300-5, Scurtă cu misadă şi guler cod CPV 18210000-4, Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama şi Cămaşă cu mânecă lungă cod CPV 18332000-5, Pulover pentru ţinuta de oraş şi serviciu cod CPV 18235100-6, Ghete neîmblanite şi Pantofi cod CPV 18813000-1, Fular cod CPV 18420000-9, Ecuson brodat tricolor pentru mânecă şi Ecuson brodat pentru mânecă cu denumirea unităţii sau instituţiei cod CPV 39561131-9, Emblemă pentru coifură cod CPV 18140000-9, Ancoră pentru petliţe guler cod CPV 18420000-9, Suport însemne grad elevi pentru umăr cod CPV 39561141-2, Însemne grad aplicate pe mâneca vestonului cod CPV 39561133-3 şi Mănuşi, cod CPV 18424000-7 .
- Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.
4.Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
- 5. Obiectul acordului cadru:
NR. LOT |
DENUMIRE PRODUS |
cantitate (buc / perechi) acord cadru |
|
minim |
maxim |
||
1 |
Beretă cu 3 coafe pentru forţele navale |
100 |
338 |
2 |
Şapcă forţele navale şase coafe |
200 |
647 |
Şapcă forţele navale trei coafe |
110 |
386 |
|
3 |
Pălărie |
150 |
204 |
4 |
Căciulă nutriet |
60 |
138 |
5 |
Costume de oraş – iarnă (veston cu 2 pantaloni) pentru elevii/elevele CMN din FN |
5 |
138 |
Costume de oraş – iarnă (veston cu 2 pantaloni) pentru elevii/elevele SMMM din FN |
5 |
100 |
|
6 |
Costum de vară din tercot (veston cu 2 pantaloni) pentru elevii/elevele CMN din FN |
5 |
138 |
7 |
Costum de vară din tercot alb tip Panama (veston cu 2 pantaloni) pentru bărbaţi |
30 |
645 |
Costum de vară din tercot alb tip Panama (veston cu 1 pantalon şi una fustă) pentru femei |
30 |
644 |
|
8 |
Costum alb pentru vară cu guler marinăresc |
200 |
1000 |
9 |
Scurtă cu misadă şi guler pentru elevii CMN din FN |
5 |
69 |
Scurtă cu misadă şi guler pentru elevele CMN din FN |
5 |
69 |
|
10 |
Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama – bărbaţi |
60 |
245 |
Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama – femei |
60 |
244 |
|
11 |
Cămaşă cu mânecă lungă – bărbaţi |
20 |
670 |
Cămaşă cu mânecă lungă – femei |
20 |
669 |
|
12 |
Pulover pentru ţinuta de oraş şi serviciu |
50 |
138 |
13 |
Ghete neîmblanite bărbaţi |
5 |
69 |
Ghete neîmblanite femei |
5 |
69 |
|
14 |
Pantofi negri bărbaţi |
5 |
69 |
Pantofi negri femei |
5 |
69 |
|
15 |
Pantofi albi bărbaţi |
5 |
195 |
Pantofi albi femei |
5 |
194 |
|
16 |
Fular |
50 |
138 |
17 |
Ecuson brodat tricolor pentru mânecă |
250 |
1262 |
Ecuson brodat pentru mânecă cu denumirea unităţii sau instituţiei |
200 |
560 |
|
18 |
Emblemă pentru coifură pentru UM 02191 |
80 |
360 |
Ancoră pentru petliţe guler pentru UM 02191 şi UM 02068 |
100 |
511 |
|
19 |
Suport însemne grad elevi pentru umăr |
350 |
1060 |
Însemne grad aplicate pe mâneca vestonului pentru maistru militar cls. a V-a |
50 |
51 |
|
20 |
Mănuşi |
50 |
138 |
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a acordului cadru.
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Nu vor fi acceptate oferte alternative.
- Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 27.06.2019, ora 15.00. (conform erata nr. EN1009855/29.05.2019)
- Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).
- Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
- Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
- Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1049356/23.05.2019.
- Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN1011598/28.05.2019”
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
„Reparaţii la nava PMn 274, Proiect 882/3 ICEPRONAV Galaţi”
“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
- Procedura aplicată pentru încheierea contractului: negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare (în baza art. art. 102, alin. (1), lit. d din O.U.G. 114/2011).
2.1. Motivele justificative: ” ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a licitaţiei restrânse, a negocierii cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, dialogului competitiv sau cererii de oferte nu pot fi respectate din motive de extremă urgenţă, determinate de evenimente imprevizibile şi care nu se datorează sub nicio formă unei acţiuni sau inacţiuni a autorităţii contractante. Autoritatea contractantă nu are dreptul de a stabili durata contractului pe o perioadă mai mare decât cea necesară, pentru a face faţă situaţiei de urgenţă care a determinat aplicarea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. În cazuri de forţă majoră sau în cazuri temeinic motivate, autoritatea contractantă are dreptul de a emite un ordin de începere a furnizării/prestării/executării produselor/serviciilor/lucrărilor concomitent cu iniţierea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare.”
- Contracte de prestare de servicii:
Nr. lot. |
Denumire serviciu |
Cod CPV |
U/M |
Nr. de servicii |
1. |
REPARAŢII ŞI ANDOCARE la nava tip PMn 274 Proiect 882/3 ICEPRONAV Galaţi |
50241000-6 |
serv. |
1 |
2 |
Amenajări la nava tip PMn 274 Proiect 882/3 ICEPRONAV Galaţi |
50244000-7 |
serv. |
1 |
- Data atribuirii contractului – 19.04.2019.
- Criteriul de atribuire a contractului – preţul cel mai scăzut.
- Numărul de oferte primite – 4 (patru).
- Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători, pentru :
Lotul 1 – ŞANTIERUL NAVAL CONSTANŢA S.A cu adresă sediu: Str. Incinta Port nr. 1, tel/fax: 0241505500/0241611651, număr de înmatriculare J13/3515/17.09.1991, cod fiscal R1879871;
Lotul 2 – ŞANTIERUL NAVAL MIDIA S.A adresă sediu Năvodari, Str. Portului Midia, Int. Şantierul Naval, jud, Constanţa, cod poştal 905700, tel/fax: 0241255844/0241255844, număr de înmatriculare J13/683/1991, cod fiscal 1862896.
- Preţul:
pentru lotul 1- Reparaţii şi andocare
Ofertant |
Preţ ofertat, lei fără TVA |
ŞANTIERUL NAVAL CONSTANŢA |
3.087.836,00 |
pentru lotul 2- Amenajări compartimente
Ofertant |
Preţ ofertat, lei fără TVA |
ŞANTIERUL NAVAL MIDIA |
880.000,00 |
- Valoarea ofertei celei mai ridicate şi a ofertei celei mai scăzute luate în considerare în vederea atribuirii contractului: pentru lotul 1- Reparaţii şi andocare
Loc clasament |
Ofertant |
Preţ ofertat, lei fără TVA |
Desemnat |
1 |
ŞANTIERUL NAVAL CONSTANŢA |
3.087.836,00 |
Câştigător |
2 |
ŞANTIERUL NAVAL MIDIA |
3.128.701,00 |
Necâştigător |
3 |
DAMEN SHIPYARD MANGALIA |
3.748.000,00 |
Necâştigător |
pentru lotul 2- Amenajări compartimente
Loc clasament |
Ofertant |
Preţ ofertat, lei fără TVA |
Desemnat |
1 |
ŞANTIERUL NAVAL MIDIA |
880.000,00 |
Câştigător |
2 |
OPAL CONSTRUCT |
892.000,00 |
Necâştigător |
3 |
DAMEN SHIPYARD MANGALIA |
1.239.000,00 |
Necâştigător |
- Dacă este cazul, valoarea şi partea din contract care urmează să fie subcontractată – nu este cazul.
- După caz, motivele care justifică o durată de peste 7 ani a unui acord-cadru– nu este cazul.
- Data publicării anunţului de participare – nu este cazul.
Invitaţia de participare A9F / 350 din 20.03.2019 – Reparaţii şi Andocare la nava tip PMn 274 a fost transmisă operatorilor economici în data de 20.03.2019.
- Data publicării şi numărul anunţului de atribuire – 24.05.2019- CAN 1016169.
ANUNŢ DE PARTICIPARE – „LEGUME TRANSFORMATE (Gogoşari în oţet, Castraveţi în oţet, Sfeclă roşie în oţet, Măsline de masă (negre, verzi, blonde), Conserve ghiveci de legume în bulion, Conserve roşii în bulion, Conserve fasole păstăi, Conserve mazăre boabe, Conserve zarzavat pentru ciorbe în bulion şi Pastă de tomate )” pentru unităţile militare din Forţele Navale”
“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610074.
- Cod CPV: Gogoşari în oţet, Castraveţi în oţet, Sfeclă roşie în oţet cod CPV 15331000-7, Măsline de masă (negre, verzi, blonde) cod CPV 15331466-1, Conserve ghiveci de legume în bulion, Conserve roşii în bulion, Conserve fasole păstăi, Conserve mazăre boabe, Conserve zarzavat pentru ciorbe în bulion cod CPV 15331400-1 şi Pastă de tomate cod CPV 15331427-6
- Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
- Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
- Obiectul acordului cadru:
nr. lot |
DENUMIRE PRODUS |
Cantităţile (kg) previzionate pentru acordul-cadru |
|
minim |
maxim |
||
1 |
Gogoşari în oţet |
3.960 |
4.470 |
2 |
Castraveţi în oţet |
3.960 |
4.600 |
3 |
Sfeclă roşie în oţet |
2.400 |
3.130 |
4 |
Măsline de masă (negre, verzi, blonde) |
6.000 |
6.595 |
5 |
Conserve ghiveci de legume în bulion |
1.800 |
2.050 |
6 |
Conserve roşii în bulion |
6.000 |
6.625 |
7 |
Conserve fasole păstăi |
7.800 |
8.605 |
8 |
Conserve mazăre boabe |
6.720 |
7.280 |
9 |
Conserve zarzavat pentru ciorbe în bulion |
5.880 |
6.390 |
10 |
Pastă de tomate |
8.400 |
9.130 |
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Nu vor fi acceptate oferte alternative.
- Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 25.06.2019, ora 15.00.
- Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
- Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
- Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
- Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1049168/22.05.2019
- Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1011520/22.05.2019”
ANUNŢ DE PARTICIPARE – Apă minerală carbogazoasă; Apă naturală plată, Băuturi răcoritoare; Suc natural de caise, Suc natural de mere şi struguri, Suc natural de portocale pentru unităţile militare din Forţele Navale.
- Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
- Cod CPV: CPV 15981200-0 , CPV 15981100-9 ,CPV 15982000-5, CPV 15321000-4, CPV 15321600-0 , CPV 15321100-5 .
- Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
- Tip acord-cadru: furnizare.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
- Obiectul acordului cadru:
Nr lot |
DENUMIRE produs |
CANTITATE (KG) ACORD CADRU |
|
Minim Maxim |
|||
1 |
Apă minerală naturală carbogazoasă 01.07.2019-30.06.2020 |
747.000 |
809.040 |
2 |
Apă minerală naturală plată 01.07.2019-30.06.2020 |
483.960 |
488.265 |
3 |
Băuturi răcoritoare 01.07.2019-30.06.2020 |
56.160 |
57.330 |
4 |
Suc natural de caise 01.07.2019-30.06.2020 |
9.360 |
9.900 |
5 |
Suc natural de mere şi struguri 01.07.2019-30.06.2020 |
7.200 |
7.595 |
6 |
Suc natural de portocale 01.07.2019-30.06.2020 |
9.480 |
9.810 |
|
|||
|
|||
|
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă solicitată a acordului cadru.
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Nu vor fi acceptate oferte alternative.
- Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 24.06.2019,ora 15:00
- Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
- Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
- Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
- Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1048550/15.05.2019
- Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr.CN 1011476/ 21.05.2019.
- ANUNŢ DE PARTICIPARE – Produse congelate: Pulpă de porc cu os congelată, Spată de porc cu os congelată, Carne de porc de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată, Ceafă porc fără os congelată, Cotlet porc fără os congelat – cod CPV 15113000-3; Pulpă de vită cu os congelată, Spată de vită cu os congelată, Carne de vită de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată, Vrăbioară fără os congelată, Antricot fără os congelat – cod CPV 15111100-0; Aripioare de pui congelate, Spinări de pasăre congelate, Piept de pui dezosat fără piele congelat, Pulpe de pui dezosate fără piele congelate – cod CPV 15112000-6; Peşte congelat – Crap românesc congelat, decapitat şi eviscerat, File de peşte congelat – păstrăv, File de peşte congelat – crap românesc – cod CPV 15220000-6 pentru unităţile militare din Forţele Navale.
- Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
- Cod CPV: CPV 15113000-3, CPV 15111100-0, CPV 15220000-6, CPV 15112000-6.
- Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
- Tip acord-cadru: furnizare.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
- Obiectul acordului cadru:
NR. LOT |
DENUMIRE PRODUS |
COD CPV |
CANTITATE (KG) ACORD CADRU |
|
MIN |
MAX |
|||
1 |
Pulpă de porc cu os congelată |
15113000-3 |
540 |
604 |
2 |
Spată de porc cu os congelată |
300 |
354 |
|
3 |
Carne de porc de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată |
960 |
1049 |
|
4 |
Ceafă porc fără os congelată |
3720 |
4015 |
|
5 |
Cotlet porc fără os congelat |
3720 |
4010 |
|
6 |
Pulpă de vită cu os congelată |
15111100-0 |
240 |
391 |
7 |
Spată de vită cu os congelată |
240 |
294 |
|
8 |
Carne de vită de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată |
720 |
817 |
|
9 |
Vrăbioară fără os congelată |
2760 |
3000 |
|
10 |
Antricot fără os congelat |
2640 |
2995 |
|
11 |
Aripioare de pui congelate |
15112000-6 |
360 |
453 |
12 |
Spinări de pasăre congelate |
240 |
364 |
|
13 |
Piept de pui dezosat fără piele congelat |
1440 |
1635 |
|
14 |
Pulpe de pui dezosate fără piele congelate |
1440 |
1632 |
|
15 |
Peşte congelat (crap românesc congelat, decapitat şi eviscerat) |
15220000-6 |
240 |
363 |
16 |
File de peşte congelat – păstrăv |
600 |
727 |
|
17 |
File de peşte congelat – crap românesc |
600 |
726 |
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă solicitată a acordului cadru.
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Nu vor fi acceptate oferte alternative.
- Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 27.06.2019,ora 15:00
- Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
- Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
- Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
- Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1049283/21.05.2019
- Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr.CN 1011552/ 23.05.2019.
ANUNŢ DE PARTICIPARE
Specialităţi din carne (Kaizer afumat, Piept de pui afumat, Muşchi file de porc afumat, Pastramă de porc afumată, Şunculiţă ţărănească – cod CPV 15131200-7); Salamuri (Salam de vară, Salam Victoria- cod CPV 15131120-2, Salam de Sibiu – cod CPV 15131230-6), Cârnaţi (Cârnaţi afumaţi, Cârnaţi cabanos, Cârnaţi olteneşti, Cârnaţi de porc crenvurşti – cod CPV 15131130-5), pentru unităţile militare din Forţele Navale.
- Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064
- Cod CPV:
Kaizer afumat, Piept de pui afumat, Muşchi file de porc afumat, Pastramă de porc afumată, Şunculiţă ţărănească – cod CPV 15131200-7 ,Salam de vară, Salam Victoria- cod CPV 15131120-2,Salam de Sibiu – cod CPV 15131230-6,Cârnaţi afumaţi, Cârnaţi cabanos, Cârnaţi olteneşti, Cârnaţi de porc crenvurşti – cod CPV 15131130-5
- Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.
4.Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
- 5. Obiectul acordului cadru:
NR. LOT |
DENUMIRE PRODUS |
CANTITATE (KG) ACORD CADRU |
|
MINIM |
MAXIM |
||
1 |
Kaizer afumat |
5.160 |
5.455 |
2 |
Piept de pui afumat |
3.300 |
3.570 |
3 |
Muşchi file de porc afumat |
7.140 |
7.565 |
4 |
Pastramă de porc afumată |
5.760 |
6.045 |
5 |
Şunculiţă ţărănească |
3.960 |
4.220 |
6 |
Salam de vară |
7.260 |
7.855 |
7 |
Salam Victoria |
7.320 |
7.905 |
8 |
Salam de Sibiu |
11.100 |
11.615 |
9 |
Cârnaţi afumaţi |
3.780 |
3.995 |
10 |
Cârnaţi cabanos |
4.560 |
4.830 |
11 |
Cârnaţi olteneşti |
3.780 |
4.040 |
12 |
Cârnaţi de porc- crenvurşti |
2.340 |
2.600 |
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a acordului cadru.
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Nu vor fi acceptate oferte alternative.
- Data şi ora limită pentru primirea ofertelor : 18.06.2019 , 15:00 ora.
- Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).
- Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
- Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
- Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF 1047896
- Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN1011276/15.05.2019
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Produse Agroalimentare (Miere de albine naturală, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.20209; Fasole boabe uscată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020; Cafea naturală măcinată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020; Vin de calitate superioară, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020), pentru unităţile militare din Forţele Navale.
1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
2. Cod CPV: Produse Agroalimentare (03142100-9; 03221211-8; 15861000-1; 15931200-5).
3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
4. Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
5. Obiectul acordului cadru:
Miere de albine naturală, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020 |
Fasole boabe uscată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020 |
Cafea naturală măcinată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020 |
Vin de calitate superioară, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020 |
Cantităţile minime şi maxime previzionate pentru acordul-cadru/ un contract subsecvent sunt specificate în caietele de sarcini la pct.1 .
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a acordului cadru.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
8. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 20.06.2019, ora 15.00.
9. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).
10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
11. Limba de redactare a ofertei: limba română.
12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. [DF 1048267]/14.05.2019.
15. Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. [CN 1011313]/15.05.2019.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
„Citrice – portocale, grapefruit, mandarine şi lămâi” pentru unităţile militare din Forţele Navale”
“1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610074.
2. Cod CPV: – portocale cod CPV 03222220-1, grapefruit cod CPV 03222230-4, mandarine cod CPV 03222200-5 şi lămâi cod CPV 03222210-8. 3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
4. Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
5. Obiectul acordului cadru:
Portocale pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 2930 kg – 11600 kg |
Portocale pentru perioada 01.01.-30.06.2020 – 2975 kg – 11845 kg |
Grapefruit pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 2245 kg – 7470 kg |
Grapefruit pentru perioada 01.01.-30.06.2020 – 2360 kg – 8175 kg |
Mandarine pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 1995 kg – 5985 kg |
Mandarine pentru perioada 01.01.-30.06.2020 -2020 kg – 6110 kg |
Lămâi pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 990 kg – 2930 kg |
Lămâi pentru perioada 01.01.-30.06.2020 – 1055 Kg – 3330 kg |
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
8. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 19.06.2019 , ora 15.00.
9. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
11. Limba de redactare a ofertei: limba română.
12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF.1048337/14.05.2019
15. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1011312/15.05.2019”
ANUNȚ DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT
,, LUCRĂRI DE REPARAŢII CURENTE ŞI ÎNTREŢINERE LA TENCUIELI EXTERIOARE LA PAV. D6 ŞI C3 DIN CAZARMA 3531 CONSTANŢA”
Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel. 0241/655650; fax 0241/610064.
- Cod CPV: 45443000-4
- Procedura de atribuire aplicată: procedura simplificata prin mijloace electronice.
- Tip contract: executare lucrari.
- Locul principal de executare: Pavilionul D6 şi C3 din cazarma 3531Constanţa.
- Obiectul contractului:
Nr. crt. | Denumirea lucrarii | Perioada estimata pentru derularea contractului |
1 | Lucrări de reparaţii curente şi întreţinere la tencuieli exterioare la pav. D6 şi C3 din cazarma 3531 Constanţa | De la data semnarii – 50 zile |
Se acceptă ofertă numai pentru toate reperele/operaţiunile în cantităţile specificate în antemăsurătoari, anexe la caietele de sarcini.
- Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
- Nu vor fi acceptate oferte alternative.
- Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 30.05.2019, ora 15.00.
- Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 2 luni.
- Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP
- Limba de redactare a ofertei: limba română.
- Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
- Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
- Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1048199/13.05.2019.
- Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. SCN1043197/13.05.2019.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
– Fructe proaspete (Mere; Pere; Piersici; Nectarine, Banane), pentru unităţile militare din Forţele Navale.
1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
2. Cod CPV: Fructe proaspete
Mere, pentru perioada 01.07.2019-30.06.2020- cod CPV 03222321-9;
Pere, pentru perioada 01.07.2019-30.06.2020- cod CPV 03222322-6;
Piersici, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019-cod CPV 03222332-9; Nectarine, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019-cod CPV 03222300-6, Banane, pentru perioada 01.07.2019-30.06.2020-cod CPV 03222333-6.
3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
4. Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
Obiectul acordului cadru:
Mere, pentru perioada 01.07.2019 – 31.10.2019 |
Mere, pentru perioada 01.11.2019 – 30.06.2020 |
Pere, pentru perioada 01.07.2019 – 31.10.2019 |
Pere, pentru perioada 01.11.2019 – 30.06.2020 |
Piersici, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019 |
Nectarine, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019 |
Banane, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020 |
Cantităţile minime şi maxime previzionate pentru acordul-cadru/ un contract subsecvent sunt specificate în caietele de sarcini la pct.1 .
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a acordului cadru.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
8. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 14.06.2019, ora 15.00.
9. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).
10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
11. Limba de redactare a ofertei: limba română.
12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. [DF 1047979]/10.05.2019.
15. Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. [CN 1011247]/12.05.2019.
ANUNȚ DE PARTICIPARE
– „Pâine feliată” pentru unităţile militare din Forţele Navale.
1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610074.
2. Cod CPV: cod CPV 15811100-7
3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
4. Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
5. Obiectul acordului cadru:
- Pâine feliată albă în cantitate maximă de 53.941 kg. .
Perioada previzionată de derulare a acordului cadru 01.07.2019-30.06.2020
- Pâine feliată semialbă în cantitate maximă de 29.995 kg. .
Perioada previzionată de derulare a acordului cadru 01.07.2019-30.06.2020
- Pâine albă feliată toast în cantitate maximă de 35.971 kg. .
Perioada previzionată de derulare a acordului cadru 01.07.2019-30.06.2020
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
8. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 20.05.2019 , ora 15.00.
9. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 3 luni (de la termenul limită de primire a ofertelor).
10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
11. Limba de redactare a ofertei: limba română.
12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF.1045745/12.04.2019.
15. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1010680/15.04.20419.
ANUNŢ DE PARTICIPARE –
„Brânză telemea maturată (Brânză telemea de vacă şi Brânză telemea de oaie); Caşcaval; Lapte ultrapasteurizat UHT de vacă; Unt proaspăt (în pachete a 20 g şi în pachete a 200 g – 300 g), Iaurt, pentru unităţile militare din Forţele Navale”
“1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610074.
2. Cod CPV: Brânză telemea maturată – cod CPV 15541000-2; Caşcaval – cod CPV 15544000-3; Lapte ultrapasteurizat UHT de vacă – cod CPV 15511210-8; Iaurt – cod CPV 15551300-8; Unt proaspăt – cod CPV 15530000-2.
3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
4. Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
5. Obiectul acordului cadru:
nr. lot | DENUMIRE PRODUS | Perioada previzionată de derulare a acordului cadru: | CANTITATE MAXIMĂ (kg/litri) |
1 | Brânză telemea de vacă | 01.07.2019-30.06.2020 | 11295 |
2 | Brânză telemea de oaie | 01.07.2019-30.06.2020 | 6135 |
3 | Caşcaval | 01.07.2019-30.06.2020 | 25250 |
4 | Lapte ultrapasteurizat (UHT) de vacă | 01.07.2019-30.06.2020 | 99465 |
5 | Unt proaspăt porţionat (pachete a 20 g) | 01.07.2019-30.06.2020 | 8540 |
6 | Unt proaspăt în pachete a 200 g – 300 g | 01.07.2019-30.06.2020 | 1950 |
7 | Iaurt | 01.07.2019-30.06.2020 | 22345 |
Se acceptă ofertă pentru cantitatea maximă solicitată a acordului cadru.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
8. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 21.05.2019, ora 15.00
9. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 3 luni (de la termenul limită de primire a ofertelor).
10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
11. Limba de redactare a ofertei: limba română.
12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1045746/12.04.2019.
15. Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN1010679/17.04.2019”
ANUNŢ DE PARTICIPARE
„File de peşte proaspăt- crap românesc” pentru unităţile militare din Forţele Navale”
“1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610074.
2. Cod CPV: cod CPV 15211000-0
3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
4. Tip acord-cadru: furnizare.
Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori economici.
Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.
5. Obiectul acordului cadru: File de peşte proaspăt- crap românesc în cantitate maximă de 11.771 kg.
Perioada previzionată de derulare a acordului cadru: 01.05.2019 -30.06.2020
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
8. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 03.05.2019 , ora 15.00.
9. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
11. Limba de redactare a ofertei: limba română.
12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF.1035986/21.12.2018
15. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1043878/22.03.2019”