ANUNŢ DE ATRIBUIRE

 

 Reparaţii şi Andocare la nava tip Dragor Maritim, Proiect 1073/3 şi Proiect 1370”

“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.

  1. Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru – Negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare cu etapă finală de licitaţie electronică.
  2. Acord cadru de servicii: Reparaţii şi Andocare la nava tip Dragor Maritim proiect 1073/3 şi proiect 1370.
  3. Data atribuirii contractului – 08.04.2019.
  4. Criteriul de atribuire a contractului – preţul cel mai scăzut.
  5. Numărul de oferte primite – 2 (două).
  6. Denumirea şi adresa ofertantului câştigător:

ŞANTIERUL NAVAL MIDIA S.A adresă sediu Năvodari, Str. Portului Midia, Int. Şantierul Naval, jud, Constanţa, cod poştal 905700, tel/fax: 0241255844/0241255844, număr de înmatriculare  J13/683/1991, cod fiscal  1862896.

  1. Preţul pentru 4 serv. = 8.142.195,00 lei fără TVA
  2. Valoarea ofertei celei mai ridicate şi a ofertei celei mai scăzute luate în considerare în vederea atribuirii contractului:

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA

Desemnat

ŞANTIERUL NAVAL MIDIA

 8.142.195,00 lei fără TVA

Câştigător

  1. Dacă este cazul, valoarea şi partea din contract care urmează să fie subcontractată – nu este cazul.
  2. După caz, motivele care justifică o durată de peste 7 ani a unui acord-cadru– nu este cazul.
  3. Data publicării anunţului de participare nr. anunţ de participare:

       –  SEAP: CN1006946/28.11.2018;

  • JOUE: 2018/S 247-571899; 
  1. Data publicării a anunţului de atribuire – CAN 1016741/04.06.2019.

 

 

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

 

“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.

  1. Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: procedură simplificată – într-o singură etapă – prin mijloace electronice.
  2. Tip: acord cadru de furnizare.
  3. Obiect acord cadru: Stofe, Materiale textile şi articole conexe, respectiv:

nr. lot

DENUMIRE PRODUS

UM

CANTITATE  ACORD CADRU

MINIM

MAXIM

1

Stofă pentru ţinuta iarnă oraş şi serviciu

ml.

300

1.000

2

Stofă pentru ţinuta vară oraş şi serviciu

ml.

300

1.000

3

Stofă pentru costume oraş studenţi şi elevi

ml.

1200

2.900

4

Satin negru lat de minim 1,4 m

ml.

1000

2.544

Ţesătură vopsită în culoarea materialului de bază 70 %PES + 30% bbc

ml.

300

880

5

Inserţie termoadezivă laţime minim 1,5 m, cod I1

ml.

500

840

Inserţie ţesută nechimizată tip Roshar latime 1,10 m, cod I2

ml.

200

350

Inserţie neţesută voluminoasă lăţime 0,9 m, cod I3

ml.

100

300

Inserţie neţesută termoadezivă din poliester, lăţime 0,9 m, cod I4

ml.

200

400

Inserţie neţesută termoadezivă, lăţime 0,9 m, cod I5

ml.

400

990

6

Cuglu mânecă bărbaţi, cod I6

per.

400

1.140

Cuglu mânecă femei, cod I6

per.

400

940

Păslă la culoare cu masa de 200g/m2, latime 1,5 m

ml.

50

100

Perniţe speciale din poliuretan 15-20 mm – bărbaţi – cod I8

per.

300

1.140

Perniţe speciale din poliuretan 15-20 mm -femei – cod I8

per.

300

940

7

Bandă preformată cu şiret cauciucat pe mijloc

ml.

500

2.500

Bandă confecţii din PES întărită la o margine cu latime de 1-1,5 cm

ml.

500

2.690

Bandă neţesută ştanţată 10-40-10

ml.

500

2.700

Bandă termoadezivă pe ambele părţi lăţime 1 cm (viledon)

ml.

500

4.690

Bandă confecţii de 19 mm termoadezivă, cod I7

ml.

700

2.950

Panglică satin lăţime 1-1,5 cm (compoziţie)

ml.

100

300

  1. Data încheierii acordului cadru : 28.05.2019.
  2. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  3. Numărul de oferte primite: 4 (patru).
  4. Ofertanţi câştigători:

Ofertant

Nr. lot

Loc în clasament

Preţ ofertat, lei fără TVA

SC STOFE BUHUSI SA

Lot 1- Stofă pentru ţinuta iarnă oraş şi serviciu

1

60.000,00

SC STOFE BUHUSI SA

Lot 2 – Stofă pentru ţinuta vară oraş şi serviciu

1

46.000,00

SC STOFE BUHUSI SA

Lot 3 – Stofă pentru costume oraş studenţi şi elevi

1

145.000,00

SC UNICO S  SRL

Lot 4 – Satin şi Ţesătură vopsită

1

40.496,00

SC LICOS SRL

Lot 5 – Inserţii I1, I2, I3, I4, I5

1

15.454,60

SC UNICO S  SRL

2

18.079,00

SC UNICO S  SRL

Lot 6 – Cuglu,  Pâslă şi Perniţe

1

14.580,00

SC UNICO S  SRL

Lot  7-Bandă preformată cu şiret cauciucat pe mijloc, bandă neţesută, bandă confecţii, bandă termoadezivă  şi Panglică saten

1

20.496,00

 

  1. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:

SC STOFE BUHUŞI SA, adresa sediu Buhuşi, Strada Libertăţii nr. 36, judeţ Bacău, cod postal: 605100; telefon 0234261001, e-mail: stofebuhusi@gmail.com, număr de înmatriculare J4/52/1991, cod fiscal RO 962838;

SC LICOS SRL, adresa sediu Strada Nicolae Iorga nr. 45, Constanţa cod postal: 900622; telefon/fax +40744633366, adresa e-mail licosconstanţa@yahoo.com, număr de înmatriculare J13/5586/1994, cod fiscal RO6747049;

SC UNICO S SRL, adresa sediu Hunedoara, Strada Popa Şapca nr. 7, judeţ Hunedoara, cod postal: 331115; adresa punct de lucru: Calea Aradului nr. 103 Timişoara  telefon 0722237298/ +40722237298,  e-mail contact@unicos.ro, număr de înmatriculare J20/2073/1992, cod fiscal RO 3557082.

  1. Loturi anulate în baza art. art.212 alin.1 lit a) din Legea 98/2016 (actualizată):

–  Lotul 8 –  Închizători pentru îmbrăcăminte (Nasturi metal galben ø 15 mm, Nasturi metal galben ø 22 mm, Nasturi polyester ø 15 mm, Nasturi  polyester ø 22 mm, Fermoar autoblocant de 18 cm şi Copcă metalică), întrucât nu a fost depusă nicio ofertă.

–  Lotul 9 – Galon 8 mm şi Galon 25 mm, întrucât nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă.

  1. Anunţul de participare simplificat a fost publicat în SEAP cu nr. SCN1039589/14.03.2019.
  2. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. SCNA1017371/04.06.2019.

 

 

 

 

ANUNŢ  DE  PARTICIPARE

 

Articole de echipament: Beretă cu 3 coafe pentru forţele navale, Şapcă forţele navale, Pălărie, Căciulă nutriet, Costume de oraş – iarnă, Costum de vară din tercot, Costum de vară din tercot alb tip Panama, Costum alb pentru vară cu guler marinăresc, Scurtă cu misadă şi guler, Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama, Cămaşă cu mânecă, Pulover pentru ţinuta de oraş şi serviciu, Ghete neîmblanite, Pantofi, Fular, Ecuson brodat tricolor pentru mânecă, Ecuson brodat pentru mânecă cu denumirea unităţii sau instituţiei, Emblemă pentru coifură, Ancoră pentru petliţe guler, Suport însemne grad elevi pentru umăr, Însemne grad aplicate pe mâneca vestonului şi Mănuşi, pentru unităţile militare din Forţele Navale.

 

 

  1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.

 

  1. Cod CPV:

Beretă cu 3 coafe pentru forţele navale cod CPV 18443310-2, Şapcă forţele navale şi Pălărie cod CPV 18443340-1, Căciulă nutriet cod CPV 18443300-9, Costume de oraş – iarnă cod CPV 18200000-1, Costum de vară din tercot, Costum de vară din tercot alb tip Panama şi Costum alb pentru vară cu guler marinăresc cod CPV 35811300-5, Scurtă cu misadă şi guler cod CPV 18210000-4, Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama şi Cămaşă cu mânecă lungă cod CPV 18332000-5, Pulover pentru ţinuta de oraş şi serviciu cod CPV 18235100-6, Ghete neîmblanite şi Pantofi cod CPV 18813000-1, Fular cod CPV 18420000-9, Ecuson brodat tricolor pentru mânecă  şi Ecuson brodat pentru mânecă cu denumirea unităţii sau instituţiei cod CPV 39561131-9, Emblemă pentru coifură cod CPV 18140000-9, Ancoră pentru petliţe guler cod CPV 18420000-9, Suport însemne grad elevi pentru umăr cod CPV 39561141-2, Însemne grad aplicate pe mâneca vestonului cod CPV 39561133-3 şi Mănuşi, cod CPV 18424000-7  .

 

  1. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.

 

      4.Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3  operatori  economici

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.

  1. 5. Obiectul acordului cadru:

 

NR. LOT

DENUMIRE PRODUS

cantitate  (buc / perechi) acord cadru

minim

maxim

1

Beretă cu 3 coafe pentru forţele navale

100

338

2

Şapcă forţele navale şase coafe

200

647

Şapcă forţele navale trei coafe

110

386

3

Pălărie

150

204

4

Căciulă nutriet

60

138

5

Costume de oraş – iarnă (veston cu 2 pantaloni) pentru elevii/elevele CMN din FN

5

138

Costume de oraş – iarnă (veston cu 2 pantaloni) pentru elevii/elevele SMMM din FN

5

100

6

Costum de vară din tercot (veston cu 2 pantaloni) pentru elevii/elevele CMN din FN

5

138

7

Costum de vară din tercot alb tip Panama (veston cu 2 pantaloni) pentru bărbaţi

30

645

Costum de vară din tercot alb tip Panama (veston cu 1 pantalon şi una fustă) pentru femei

30

644

8

Costum alb pentru vară cu guler marinăresc

200

1000

9

Scurtă cu misadă şi guler pentru elevii CMN din FN

5

69

Scurtă cu misadă şi guler pentru elevele CMN din FN

5

69

10

Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama – bărbaţi

60

245

Cămaşă cu mânecă scurtă tip Panama – femei

60

244

11

Cămaşă cu mânecă lungă – bărbaţi

20

670

Cămaşă cu mânecă lungă – femei

20

669

12

Pulover pentru ţinuta de oraş şi serviciu

50

138

13

Ghete neîmblanite bărbaţi

5

69

Ghete neîmblanite femei

5

69

14

Pantofi negri bărbaţi

5

69

Pantofi negri femei

5

69

15

Pantofi albi bărbaţi

5

195

Pantofi albi femei

5

194

16

Fular

50

138

17

Ecuson brodat tricolor pentru mânecă

250

1262

Ecuson brodat pentru mânecă cu denumirea unităţii sau instituţiei

200

560

18

Emblemă pentru coifură pentru UM 02191

80

360

Ancoră pentru petliţe guler pentru UM 02191 şi UM 02068

100

511

19

Suport însemne grad elevi pentru umăr

350

1060

Însemne grad aplicate pe mâneca vestonului pentru maistru militar cls. a V-a

50

51

20

Mănuşi

50

138

    Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a  acordului cadru.

  1. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  2. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
  3. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 27.06.2019, ora 15.00. (conform erata nr. EN1009855/29.05.2019)
  4. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).
  5. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
  6. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  7. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
  8. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
  9. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1049356/23.05.2019.
  10. Anunţul de participare a fost publicat  în SEAP cu nr. CN1011598/28.05.2019” 

                

 

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

Reparaţii la nava PMn 274, Proiect 882/3 ICEPRONAV Galaţi”

 

“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.

  1. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare (în baza art. art. 102, alin. (1), lit. d din O.U.G. 114/2011).

    2.1. Motivele justificative: ”  ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a licitaţiei restrânse, a negocierii cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, dialogului competitiv sau cererii de oferte nu pot fi respectate din motive de extremă urgenţă, determinate de evenimente imprevizibile şi care nu se datorează sub nicio formă unei acţiuni sau inacţiuni a autorităţii contractante. Autoritatea contractantă nu are dreptul de a stabili durata contractului pe o perioadă mai mare decât cea necesară, pentru a face faţă situaţiei de urgenţă care a determinat aplicarea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. În cazuri de forţă majoră sau în cazuri temeinic motivate, autoritatea contractantă are dreptul de a emite un ordin de începere a furnizării/prestării/executării produselor/serviciilor/lucrărilor concomitent cu iniţierea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare.”

  1. Contracte de prestare de servicii:

Nr. lot.

Denumire  serviciu

Cod CPV

U/M

Nr. de servicii

1.

REPARAŢII ŞI ANDOCARE  la nava tip PMn 274 Proiect 882/3 ICEPRONAV Galaţi

50241000-6

serv.

1

2

Amenajări la nava tip PMn 274 Proiect 882/3 ICEPRONAV Galaţi

50244000-7

serv.

1

  1. Data atribuirii contractului – 19.04.2019.
  2. Criteriul de atribuire a contractului – preţul cel mai scăzut.
  3. Numărul de oferte primite – 4 (patru).
  4. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători, pentru :

Lotul 1 – ŞANTIERUL NAVAL CONSTANŢA S.A cu adresă sediu: Str. Incinta Port nr. 1,  tel/fax: 0241505500/0241611651, număr de înmatriculare  J13/3515/17.09.1991, cod fiscal  R1879871;

Lotul 2 – ŞANTIERUL NAVAL MIDIA S.A adresă sediu Năvodari, Str. Portului Midia, Int. Şantierul Naval, jud, Constanţa, cod poştal 905700, tel/fax: 0241255844/0241255844, număr de înmatriculare  J13/683/1991, cod fiscal  1862896.

  1. Preţul:

pentru lotul 1- Reparaţii şi andocare

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA

ŞANTIERUL NAVAL CONSTANŢA

3.087.836,00

pentru lotul 2- Amenajări compartimente

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA

ŞANTIERUL NAVAL MIDIA

880.000,00

  1. Valoarea ofertei celei mai ridicate şi a ofertei celei mai scăzute luate în considerare în vederea atribuirii contractului: pentru lotul 1- Reparaţii şi andocare

Loc clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA

Desemnat

1

ŞANTIERUL NAVAL CONSTANŢA

3.087.836,00

Câştigător

2

ŞANTIERUL NAVAL MIDIA

3.128.701,00

Necâştigător

3

DAMEN SHIPYARD MANGALIA

3.748.000,00

Necâştigător

 

 

pentru lotul 2- Amenajări compartimente

Loc clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA

Desemnat

1

ŞANTIERUL NAVAL MIDIA

  880.000,00

Câştigător

2

OPAL CONSTRUCT

  892.000,00

Necâştigător

3

DAMEN SHIPYARD MANGALIA

1.239.000,00

Necâştigător

  1. Dacă este cazul, valoarea şi partea din contract care urmează să fie subcontractată – nu este cazul.
  2. După caz, motivele care justifică o durată de peste 7 ani a unui acord-cadru– nu este cazul.
  3. Data publicării anunţului de participare – nu este cazul.

           Invitaţia de participare A9F / 350 din 20.03.2019 Reparaţii şi Andocare  la nava tip PMn 274 a fost transmisă  operatorilor economici în data de 20.03.2019.

  1. Data publicării şi numărul anunţului de atribuire – 24.05.2019- CAN 1016169.

 

 

     

 

 

  ANUNŢ   DE  PARTICIPARE – „LEGUME TRANSFORMATE (Gogoşari în oţet, Castraveţi în oţet,  Sfeclă roşie în oţet, Măsline de masă (negre, verzi, blonde), Conserve ghiveci de legume în bulion,  Conserve roşii în bulion,  Conserve fasole păstăi,  Conserve mazăre boabe,  Conserve zarzavat pentru ciorbe în bulion şi Pastă de tomate )pentru unităţile militare din Forţele Navale” 

“1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610074.

  1. Cod CPV: Gogoşari în oţet, Castraveţi în oţet, Sfeclă roşie în oţet cod CPV 15331000-7, Măsline de masă (negre, verzi, blonde) cod CPV 15331466-1, Conserve ghiveci de legume în bulion,  Conserve roşii în bulion,  Conserve fasole păstăi,  Conserve mazăre boabe,  Conserve zarzavat pentru ciorbe în bulion cod CPV 15331400-1 şi Pastă de tomate cod CPV 15331427-6
  2. Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.
  3. Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu  maxim 3 operatori economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

  1. Obiectul acordului cadru:

nr. lot

DENUMIRE PRODUS

Cantităţile (kg) previzionate pentru acordul-cadru

minim

maxim

1

Gogoşari în oţet

3.960

4.470

2

Castraveţi în oţet

3.960

4.600

3

Sfeclă roşie în oţet

2.400

3.130

4

Măsline de masă (negre, verzi, blonde)

6.000

6.595

5

Conserve ghiveci de legume în bulion

1.800

2.050

6

Conserve roşii în bulion

6.000

6.625

7

Conserve fasole păstăi

7.800

8.605

8

Conserve mazăre boabe

6.720

7.280

9

Conserve zarzavat pentru ciorbe în bulion

5.880

6.390

10

Pastă de tomate

8.400

9.130

  1. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  2. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
  3. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 25.06.2019, ora 15.00.
  4. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
  5. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
  6. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  7. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
  8. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
  9. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1049168/22.05.2019
  10. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1011520/22.05.2019”

 

 

ANUNŢ DE  PARTICIPARE – Apă minerală carbogazoasă; Apă naturală plată, Băuturi răcoritoare; Suc natural de caise, Suc natural de mere şi struguri, Suc natural de portocale pentru unităţile militare din Forţele Navale. 

  1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
  2. Cod CPV: CPV 15981200-0 , CPV 15981100-9 ,CPV 15982000-5, CPV 15321000-4, CPV 15321600-0  , CPV  15321100-5 .
  3. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
  4. Tip acord-cadru: furnizare.

    Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

  1. Obiectul acordului cadru:

Nr lot

DENUMIRE produs

CANTITATE  (KG) ACORD CADRU

Minim                        Maxim

1

Apă minerală naturală carbogazoasă 01.07.2019-30.06.2020

747.000

809.040

2

Apă minerală naturală plată 01.07.2019-30.06.2020

483.960

488.265

3

Băuturi răcoritoare 01.07.2019-30.06.2020

56.160

57.330

4

Suc natural de caise 01.07.2019-30.06.2020

9.360

9.900

5

Suc natural de mere şi struguri 01.07.2019-30.06.2020

7.200

7.595

6

Suc natural de portocale 01.07.2019-30.06.2020

9.480

9.810

     

 

     

 

     

 

 

    Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă solicitată a  acordului  cadru.

  1. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  2. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
  3. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 24.06.2019,ora 15:00
  4. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
  5. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP
  6. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  7. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
  8. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
  9. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1048550/15.05.2019
  10. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr.CN 1011476/ 21.05.2019.

 

 

 

  1. ANUNŢ DE  PARTICIPARE – Produse congelate: Pulpă de porc cu os congelată, Spată de porc cu os congelată, Carne de porc de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată, Ceafă porc fără os congelată, Cotlet porc fără os congelat – cod CPV 15113000-3; Pulpă de vită cu os congelată, Spată de vită  cu os congelată, Carne de vită  de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată, Vrăbioară fără os congelată, Antricot fără os congelat – cod CPV 15111100-0; Aripioare de pui congelate, Spinări de pasăre congelate, Piept de pui dezosat fără piele congelat, Pulpe de pui dezosate fără piele congelate – cod CPV 15112000-6; Peşte congelat – Crap românesc congelat, decapitat şi eviscerat, File de peşte congelat – păstrăv, File de peşte congelat – crap românesc – cod CPV 15220000-6 pentru unităţile militare din Forţele Navale. 
  2. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064.
  3. Cod CPV: CPV 15113000-3, CPV 15111100-0, CPV 15220000-6, CPV 15112000-6.
  4. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă.
  5. Tip acord-cadru: furnizare.

    Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

  1. Obiectul acordului cadru:

 

 

NR. LOT

DENUMIRE PRODUS

COD CPV

CANTITATE  (KG) ACORD CADRU

MIN

MAX

1

Pulpă de porc cu os congelată

15113000-3

540

604

2

Spată de porc cu os congelată

300

354

3

Carne de porc de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată

960

1049

4

Ceafă porc fără os congelată

3720

4015

5

Cotlet porc fără os congelat

3720

4010

6

Pulpă de vită cu os congelată

15111100-0

240

391

7

Spată de vită  cu os congelată

240

294

8

Carne de vită  de lucru (80% carne, 20% grasime) congelată

720

817

9

Vrăbioară fără os congelată

2760

3000

10

Antricot fără os congelat

2640

2995

11

Aripioare de pui congelate

15112000-6

360

453

12

Spinări de pasăre congelate

240

364

13

Piept de pui dezosat fără piele congelat

1440

1635

14

Pulpe de pui dezosate fără piele congelate

1440

1632

15

Peşte congelat (crap românesc congelat, decapitat şi eviscerat)

15220000-6

240

363

16

File de peşte congelat – păstrăv

600

727

17

File de peşte congelat – crap românesc

600

726

 

    Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă solicitată a  acordului  cadru.

  1. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  2. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
  3. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 27.06.2019,ora 15:00
  4. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).
  5. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP
  6. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  7. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
  8. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
  9. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1049283/21.05.2019
  10. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr.CN 1011552/ 23.05.2019.

 

 

ANUNŢ  DE  PARTICIPARE

Specialităţi din carne (Kaizer afumat, Piept de pui afumat, Muşchi file de porc afumat, Pastramă de porc afumată, Şunculiţă ţărănească cod CPV 15131200-7); Salamuri (Salam de vară,  Salam Victoria-  cod CPV 15131120-2, Salam de Sibiu cod CPV 15131230-6), Cârnaţi (Cârnaţi afumaţi, Cârnaţi cabanos, Cârnaţi olteneşti, Cârnaţi de porc crenvurşti cod CPV 15131130-5), pentru unităţile militare din Forţele Navale.

  1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax 0241/610064
  2. Cod CPV:

Kaizer afumat, Piept de pui afumat, Muşchi file de porc afumat, Pastramă de porc afumată, Şunculiţă ţărănească cod CPV 15131200-7  ,Salam de vară,  Salam Victoria-  cod CPV 15131120-2,Salam de Sibiu cod CPV 15131230-6,Cârnaţi afumaţi, Cârnaţi cabanos, Cârnaţi olteneşti, Cârnaţi de porc crenvurşti – cod CPV 15131130-5

  1. Procedura de atribuire aplicată: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.

      4.Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3  operatori  economici

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.

  1. 5. Obiectul acordului cadru:

 

NR. LOT

DENUMIRE PRODUS

CANTITATE  (KG) ACORD CADRU

MINIM

MAXIM

1

Kaizer afumat

5.160

5.455

2

Piept de pui afumat

3.300

3.570

3

Muşchi file de porc afumat

7.140

7.565

4

Pastramă de porc afumată

5.760

6.045

5

Şunculiţă ţărănească

3.960

4.220

6

Salam de vară

7.260

7.855

7

Salam Victoria

7.320

7.905

8

Salam de Sibiu

11.100

11.615

9

Cârnaţi afumaţi

3.780

3.995

10

Cârnaţi cabanos

4.560

4.830

11

Cârnaţi olteneşti

3.780

4.040

12

Cârnaţi de porc- crenvurşti

2.340

2.600

 

 

     Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a  acordului cadru.

  1. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  2. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
  3. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor :  18.06.2019 ,  15:00  ora.
  4. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).
  5. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor: SEAP.
  6. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  7. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
  8. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
  9. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF 1047896
  10. Anunţul de participare a fost publicat  în SEAP cu nr. CN1011276/15.05.2019

 

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE

Produse Agroalimentare (Miere de albine naturală, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.20209; Fasole boabe uscată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020; Cafea naturală măcinată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020; Vin de calitate superioară, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020), pentru unităţile militare din Forţele Navale.

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.

 2.  Cod CPV: Produse Agroalimentare (03142100-9; 03221211-8; 15861000-1; 15931200-5).

      3. Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.

     4. Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori  economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.  

    5.  Obiectul acordului cadru:    

Miere de albine naturală, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020
Fasole boabe uscată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020
Cafea naturală măcinată, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020
Vin de calitate superioară, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020

    Cantităţile minime şi maxime previzionate pentru acordul-cadru/ un contract subsecvent sunt specificate în caietele  de sarcini la pct.1 .

     Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a  acordului cadru.

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

7.  Nu vor fi acceptate oferte alternative.

8.  Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 20.06.2019, ora 15.00.

9.  Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).

10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP.

11. Limba de redactare a ofertei: limba română.

12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.

13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.

14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. [DF 1048267]/14.05.2019.

15. Anunţul  de  participare  a fost publicat  în SEAP cu nr. [CN 1011313]/15.05.2019. 

ANUNȚ DE PARTICIPARE

„Citrice – portocale, grapefruit, mandarine şi lămâi” pentru unităţile militare din Forţele Navale” 

“1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610074.

2.  Cod CPV: – portocale cod CPV 03222220-1, grapefruit cod CPV 03222230-4, mandarine cod CPV 03222200-5 şi lămâi cod CPV 03222210-8.  3.  Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.

4.  Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu  maxim 3 operatori economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

5.  Obiectul acordului cadru:

Portocale pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 2930 kg – 11600 kg
Portocale pentru perioada 01.01.-30.06.2020 – 2975 kg – 11845 kg
Grapefruit pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 2245 kg – 7470 kg
Grapefruit  pentru perioada 01.01.-30.06.2020 – 2360 kg – 8175 kg
Mandarine pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 1995 kg – 5985 kg
Mandarine pentru perioada 01.01.-30.06.2020 -2020 kg – 6110 kg
Lămâi pentru perioada 01.07.-31.12.2019 – 990 kg – 2930 kg
Lămâi pentru perioada 01.01.-30.06.2020 – 1055 Kg – 3330 kg

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

7.  Nu vor fi acceptate oferte alternative.

8.  Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 19.06.2019 , ora 15.00.

9.  Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).

10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP.

11. Limba de redactare a ofertei: limba română.

12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.

13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.

14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF.1048337/14.05.2019

15. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1011312/15.05.2019”   

ANUNȚ DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT

,, LUCRĂRI DE REPARAŢII CURENTE  ŞI ÎNTREŢINERE LA TENCUIELI  EXTERIOARE  LA PAV. D6 ŞI C3  DIN CAZARMA 3531 CONSTANŢA”

Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel. 0241/655650; fax  0241/610064.

  1. Cod CPV: 45443000-4
  2. Procedura de atribuire aplicată: procedura simplificata prin mijloace electronice.
  3. Tip contract: executare lucrari.
  4. Locul principal de executare: Pavilionul D6 şi C3 din cazarma 3531Constanţa.
  5. Obiectul contractului:
Nr. crt. Denumirea lucrarii Perioada estimata pentru derularea contractului
1 Lucrări de reparaţii curente  şi întreţinere la tencuieli  exterioare  la pav. D6 şi C3  din cazarma 3531 Constanţa De la data semnarii – 50 zile

Se acceptă ofertă numai pentru toate reperele/operaţiunile în cantităţile specificate în antemăsurătoari, anexe la caietele de sarcini.    

  1. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
  2. Nu vor fi acceptate oferte alternative.
  3. Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 30.05.2019, ora 15.00.
  4. Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 2 luni.
  5. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP
  6. Limba de redactare a ofertei: limba română.
  7. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.
  8. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.
  9. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1048199/13.05.2019.   
  10. Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. SCN1043197/13.05.2019.   

ANUNȚ DE PARTICIPARE

– Fructe proaspete (Mere; Pere; Piersici; Nectarine, Banane), pentru unităţile militare din Forţele Navale.

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.

 2.  Cod CPV: Fructe proaspete

Mere, pentru perioada 01.07.2019-30.06.2020- cod CPV 03222321-9;

Pere, pentru perioada 01.07.2019-30.06.2020- cod CPV 03222322-6;

Piersici, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019-cod CPV 03222332-9; Nectarine, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019-cod CPV 03222300-6, Banane, pentru perioada 01.07.2019-30.06.2020-cod CPV 03222333-6.

      3. Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.

     4. Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu maxim 3 operatori  economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul unitar din acordul cadru.

Obiectul acordului cadru:

Mere, pentru perioada 01.07.2019 – 31.10.2019
Mere, pentru perioada 01.11.2019 – 30.06.2020
Pere, pentru perioada 01.07.2019 – 31.10.2019
Pere, pentru perioada 01.11.2019 – 30.06.2020
Piersici, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019
Nectarine, pentru perioada 01.07.2019-30.09.2019
Banane, pentru perioada 01.07.2019 – 30.06.2020

Cantităţile minime şi maxime previzionate pentru acordul-cadru/ un contract subsecvent sunt specificate în caietele  de sarcini la pct.1 .

     Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă a  acordului cadru.

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

7.  Nu vor fi acceptate oferte alternative.

8.  Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 14.06.2019, ora 15.00.

9.  Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).

10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP.

11. Limba de redactare a ofertei: limba română.

12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.

13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.

14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. [DF 1047979]/10.05.2019.

15. Anunţul  de  participare  a fost publicat  în SEAP cu nr. [CN 1011247]/12.05.2019. 

ANUNȚ DE PARTICIPARE

– „Pâine feliată” pentru unităţile militare din Forţele Navale. 

1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610074.

2.  Cod CPV: cod CPV 15811100-7

3.  Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.

4.  Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu  maxim 3 operatori economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

5.  Obiectul acordului cadru:

  1. Pâine feliată albă în cantitate maximă de 53.941 kg. .

      Perioada previzionată de derulare a acordului cadru 01.07.2019-30.06.2020

  • Pâine feliată semialbă în cantitate maximă de 29.995 kg. .

      Perioada previzionată de derulare a acordului cadru 01.07.2019-30.06.2020

  • Pâine albă feliată toast în cantitate maximă de 35.971 kg. .

      Perioada previzionată de derulare a acordului cadru 01.07.2019-30.06.2020

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

7.  Nu vor fi acceptate oferte alternative.

8.  Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 20.05.2019 , ora 15.00.

9.  Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 3 luni (de la termenul limită de primire a ofertelor).

10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP.

11. Limba de redactare a ofertei: limba română.

12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.

13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.

14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF.1045745/12.04.2019.

15. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1010680/15.04.20419.  

ANUNŢ   DE  PARTICIPARE –

Brânză telemea maturată (Brânză telemea de vacă şi Brânză telemea de oaie); Caşcaval; Lapte ultrapasteurizat UHT de vacă; Unt proaspăt (în pachete a  20 g şi în pachete a 200 g – 300 g), Iaurt, pentru unităţile militare din Forţele Navale” 

“1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610074.

2.  Cod CPV: Brânză telemea maturată – cod CPV 15541000-2; Caşcaval – cod CPV 15544000-3; Lapte ultrapasteurizat UHT de vacă – cod CPV 15511210-8; Iaurt – cod CPV 15551300-8; Unt proaspăt – cod CPV 15530000-2.

3.  Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.

4.  Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu  maxim 3 operatori economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

5.  Obiectul acordului cadru:

nr. lot DENUMIRE PRODUS Perioada previzionată de derulare a acordului cadru: CANTITATE MAXIMĂ (kg/litri)
1 Brânză telemea de vacă 01.07.2019-30.06.2020 11295
2 Brânză telemea de oaie 01.07.2019-30.06.2020 6135
3 Caşcaval 01.07.2019-30.06.2020 25250
4 Lapte ultrapasteurizat (UHT) de vacă 01.07.2019-30.06.2020 99465
5 Unt proaspăt porţionat (pachete a  20 g) 01.07.2019-30.06.2020 8540
6 Unt proaspăt în pachete a 200 g – 300 g 01.07.2019-30.06.2020 1950
7 Iaurt 01.07.2019-30.06.2020 22345

    Se  acceptă ofertă pentru cantitatea maximă solicitată a  acordului  cadru.

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

7.  Nu vor fi acceptate oferte alternative.

8.  Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 21.05.2019, ora 15.00

9.  Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 3 luni (de la termenul limită de primire a ofertelor).

10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP.

11. Limba de redactare a ofertei: limba română.

12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.

13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.

14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF1045746/12.04.2019.

15. Anunţul  de  participare a fost publicat  în SEAP cu nr. CN1010679/17.04.2019” 

ANUNŢ   DE  PARTICIPARE

„File de peşte proaspăt- crap românesc” pentru unităţile militare din Forţele Navale” 

“1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610074.

2.  Cod CPV: cod CPV 15211000-0

3.  Procedura de atribuire aplicată:  licitaţie deschisă.

4.  Tip acord-cadru: furnizare.

     Acordul-cadru se va încheia cu  maxim 3 operatori economici.

     Contractele subsecvente: se vor încheia având în vedere preţul  unitar  din acordul cadru.

5.  Obiectul acordului cadru: File de peşte proaspăt- crap românesc în cantitate maximă de 11.771 kg.

      Perioada previzionată de derulare a acordului cadru: 01.05.2019 -30.06.2020

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.

7.  Nu vor fi acceptate oferte alternative.

8.  Data şi ora limită pentru primirea ofertelor: 03.05.2019 , ora 15.00.

9.  Perioada minimă de valabilitate a ofertelor: 90 (de la termenul limită de primire a ofertelor).

10. Adresa (locul) de deschidere/decriptare a ofertelor:  SEAP.

11. Limba de redactare a ofertei: limba română.

12. Criterii de calificare/selecţie: conform documentaţiei de atribuire.

13. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: SEAP.

14. Documentaţia de atribuire a fost publicată în SEAP cu nr. DF.1035986/21.12.2018

15. Anunţ de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1043878/22.03.2019”