ANUNŢ DE ATRIBUIRE

1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2.Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.
3.Tip acord cadru: furnizare.
4.Obiect acord cadru: furnizarea produselor Legume proaspete (Roşii – cod CPV 03221240-0, Castraveţi – cod CPV 03221270-9, Ardei gras – cod CPV 03221230-7, Verdeaţă – cod CPV 03221300-9, Dovlecei – cod CPV 03221250-3, Salată verde – cod CPV 03221320-5, Cartofi proaspeţi curăţaţi – CPV 15313000-5 , Varză albă murată căpăţâni – cod CPV 15331142-4)

Nr. crt.

Denumire  produs

Cantitate previzionată (kg)

Perioada de derulare a acordului-cadru

Acord cadru

min

max

1

Roşii

2.990

4.980

01.05.2019-30.06.2019

2

Castraveţi

1.065

5.195

01.11.2018-30.04.2019

3

Castraveţi

810

1.220

01.05.2019-30.06.2019

4

Ardei gras

2.350

11.115

01.11.2018-30.04.2019

5

Ardei gras

2.265

3.530

01.05.2019-30.06.2019

6

Verdeaţa

870

2.960

01.11.2018-30.06.2019

7

Dovlecei

455

920

01.04.2019-30.06.2019

8

Salată verde

85

132

01.05.2019-30.06.2019

9

Cartofi proaspeţi curăţaţi

20.000

28.550

01.01.2019-30.06.2019

10

Varză albă murată căpăţâni

9.375

9.890

01.11.2018-31.03.2019

5. Data încheierii acordului cadru: 26.11.2018
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 28 (douazeci si opt).
8. Ofertanţi câştigători :

lotul  1 –   Roşii  pentru perioada 01.05.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. STEDYAN COM S.R.L

Roşii, producător Almis- Romania, importator Kostas Karabelas SA

2,88

2.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Roşii, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

3,00

lotul  2 –   Castraveţi pentru perioada 01.11.2018-30.04.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

2.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Castraveţi, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

4,30

lotul  3  –   Castraveţi pentru perioada 01.05.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. STEDYAN COM S.R.L

Castraveţi, producător Almis- Romania, importator Kostas Karabelas SA

1,98

2.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Castraveţi, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

2,00

lotul  4 –   Ardei gras pentru perioada 01.11.2018-30.04.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. STEDYAN COM S.R.L

Ardei gras, producător Almis- Romania, importator Kostas Karabelas SA

7,18

2.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Ardei gras, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

7,50

lotul  5 –   Ardei gras, perioada 01.05.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. STEDYAN COM S.R.L

Ardei gras, producător Almis- Romania, importator Kostas Karabelas SA

4,48

2.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Ardei gras, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

6,80

3.

I.I.  AMARIEI G. PETRU

Ardei gras, producător  PF Nechita Gheorghe,  Galaţi

7,50

lotul  6 –   Verdeaţă pentru perioada 01.11.2018-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Verdeaţă(mărar, patrunjel, leuştean), producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

11,50

2.

S.C. STEDYAN COM S.R.L

Verdeaţă(mărar, patrunjel, leuştean), producător Almis- Romania, importator Kostas Karabelas SA

11,80

3

I.I.  AMARIEI G. PETRU

Verdeaţă(mărar, patrunjel, leuştean), PFA Lungu Daniel Ferma

12,80

lotul  7 Dovlecei, pentru perioada 01.04.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. STEDYAN COM S.R.L

Dovlecei, producător Almis- Romania, importator Kostas Karabelas SA

2,98

2.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Dovlecei, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

3,50

lotul  8 –   Salată verde pentru perioada 01.05.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Salată verde, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

7,50

2.

I.I.  AMARIEI G. PETRU

Salată verde, PFA Lungu Daniel Ferma

8,25

lotul  9 –   Cartofi proaspeţi curăţaţi, pentru perioada 01.01.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Cartofi proaspeţi curăţaţi, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

2,75

lotul  10 –   Varză albă murată căpăţâni 01.11.2018-31.03.2019

Poziţie  în clasament

Denumire operator economic

Denumire produs/producător/importator

Preţ unitar, fără TVA
– lei-

1.

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

Varză albă murată căpăţâni, producător/importator KAYOTI DISTRIBUTION S.R.L

2,50

9. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
S.C. STEDYAN COM S.R.L adresa sediu: strada Şcolilor nr. 39, bl. Dpp, sc. 4, ap. 66, Brăila, jud. Brăila;
SC ANM HOLDERS SRL adresa sediu: Constanţa, Bd. Alexandru Lăpuşneanu nr. 77, Bl. LV6, et.3, ap.11, jud. Constanţa,
I.I. AMARIEI G. PETRU, adresa sediu Loc. Horodniceni, sat Rotopăneşti, nr. 17, jud. Suceava.
10. Anunţul  de participare a fost publicat  în SEAP cu nr.  CN 1001975/28.06.2018
11. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. CAN1009451/20.12.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2. Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: procedură simplificată într-o etapă – prin mijloace electronice.
3. Tip acord cadru de furnizare.
4. Obiect acord cadru: Cearşaf pentru pat şi  Cearşaf plic – cod CPV 39512100-5, Faţă de pernă – cod CPV 39512500-9, Pled – cod CPV 39511200-9, Pernă – cod CPV 39516120-9 şi Prosoape – cod CPV 39514100-9

Nr. lot

Nr. şi denumire lot

Cantitate

1

Cearşaf pat

3.402 buc

2

Cearşaf plic

3.202 buc

3

Faţă de pernă

3.402 buc

4

Pled

2.540 buc

5

Pernă

1.281 buc

6

Prosop flauşat 180/90 cm

420 buc

7

Prosop flauşat 90/45 cm

420 buc

5. Data încheierii acordului cadru : 14.12.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 4 (patru).
8. Ofertanţi câştigători pentru:

Nr. şi denumire lot

Cantitate

PU

Valoare

Ofertant declarat câştigător

Loc în clasament

buc

lei fără TVA

1 – Cearşaf pat

3.402

20,90

71.101,80

SC ARTEGO SA

1

2 – Cearşaf plic

3.202

41,60

133.203,20

SC ARTEGO SA

1

3 – Faţă de pernă

3.402

5,20

17.690,40

SC ARTEGO SA

1

4-   Pled

2.540

79,88

202.895,20

SC NIMAR SRL

1

5 – Pernă

1.281

17,00

21.777,00

SC ARTEGO SA

1

6- Prosop flauşat 180/90 cm

420

15,84

6.652,80

SC CIPIMARTEX SRL

1

7- Prosop flauşat 90/45 cm

420

7,92

3.326,40

SC CIPIMARTEX SRL

1

8,89

3.733,80

SC ARTEGO SA

2

9. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
SC ARTEGO SA, adresa sediu Strada Ciocalau nr. 38, Tîrgu Jiu, judeţ Gorj, cod postal: 210103; telefon 0253-226140/226067, e-mail: licitatii@artego.ro, număr de înmatriculare J18/1120/1991, cod fiscal RO 2157428
SC NIMAR SRL, adresa sediu Municipiul Reghin, Strada Gării nr. 78/A, judeţ Mureş, telefon 0265/532375/0265513232, fax 0265/532375, număr de înmatriculare J26/1546/1994, cod fiscal RO 6626659
SC CIPIMARTEX SRL, adresa sediu Strada Simion Busuioc, nr. 79, Sector 2 Bucureşti, cod postal: 023152; telefon 0734087703, e-mail: office@cipimartex.ro / iuliana09.iuly@gmail.com, număr de înmatriculare J40/1283/2013, cod fiscal RO 31172788.
10. Anunţul de participare a fost publicat în SICAP cu nr. SCN1022498/25.10.2018.
12. Anunţul de atribuire a fost publicat în SICAP cu nr. SCNA1010329/19.12.2018.

 

 ANUNŢ DE ATRIBUIRE

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2. Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: procedură simplificată într-o etapă – prin mijloace electronice.
3. Tip acord cadru de furnizare.
4. Obiect acord cadru: Stofă – cod CPV 19260000-6, Pânză tendă – cod CPV 19212000-5 şi Pânză damasc – cod CPV 39511100-8

nr. lot

Denumire lot

Cantitate

Observaţii

1

Stofă pentru ţinuta iarnă oraş şi serviciu

1.050 ml.

Lot atribuit

2

Stofă pentru ţinuta vară oraş şi serviciu

1.700 ml.

Lot atribuit

3

Stofă pentru ţinuta oraş S.G.P.

1.050 ml.

Lot atribuit

4

Pânză tendă*

x

Lot anulat

5

Pânză damasc albă

3.000 ml.

Lot atribuit

6

Pânză damasc colorată

3.000 ml.

Lot atribuit

5. Data încheierii acordului cadru : 22.11.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 4 (patru).
8. Ofertanţi câştigători pentru:
SC STOFE BUHUSI SA, pentru:

nr. lot

Denumire lot

Cantitate

PU

Valoare

ml.

lei fără TVA

1

Stofă pentru ţinuta iarnă oraş şi serviciu

1.050

60,00

63.000,00

2

Stofă pentru ţinuta vară oraş şi serviciu

1.700

46,0

78.200,00

3

Stofă pentru ţinuta oraş S.G.P.

1.050

42,00

44.100,00

S.C. UNICO S S.R.L., pentru:

nr. lot

Denumire lot

Cantitate

PU

Valoare

ml.

lei fără TVA

5

Pânză damasc albă

3.000

12,8000

38.400,00

6

Pânză damasc colorată

3.000

15,5000

46.500,00

9. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
SC STOFE BUHUŞI SA, adresa sediu Buhuşi, Strada Libertăţii nr. 36, judeţ Bacău, cod postal: 605100; telefon 0234261001, e-mail: stofebuhusi@gmail.com, număr de înmatriculare J4/52/1991, cod fiscal RO 962838
SC UNICO S SRL, adresa sediu Hunedoara, Strada Popa Şapca nr. 7, judeţ Hunedoara, cod postal: 331115; telefon +40722237298, e-mail contact@unicos.ro, număr de înmatriculare J20/2073/1992, cod fiscal RO 3557082.
10. Anularea procedurii de atribuire a acordului cadru pentru produsul pânză tendă în data de 26.11.2018, în baza prevederilor art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016. Anularea a publicată în SICAP cu documentul ataşat nr. SCN 1017273/00127.
11. Anunţul de participare a fost publicat în SICAP cu nr. SCN1017273/24.09.2018.
12. Anunţul de atribuire a fost publicat în SICAP cu nr. SCNA1010107/17.12.2018.

  ANUNŢ DE ATRIBUIRE

Legume   castraveţi  , ardei gras, verdeaţă şi varză murată

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare (în baza art.104, alin (1), lit. c din Legea 98/2016).
2.1. Motivele justificative:”ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a procedurilor de licitaţie deschisă, licitaţie restrânsă sau negociere competitivă nu pot fi respectate din motive de extremă urgenţă, determinate de evenimente imprevizibile şi care nu se datorează sub nicio formă unei acţiuni sau inacţiuni a autorităţii contractante.”.
3. Tip contract – de furnizare.
4. Obiect acord cadru: Legume  ( castraveţi–  1.490 kg, ardei gras– 2.030 kg, verdeaţă – 34 kg şi varză murată-2.740kg.
5. Data semnării contractului : 08.11.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 3(trei).
8. Ofertant câştigător pentru:

lot Denumire produs U/M Ofertant Preţ ofertat fără TVA
1 Castraveţi Kg S.C. AMA FRUCT CP S.R.L. 4.19 lei
2 Ardei gras Kg S.C.STEDYAN S.R.L 5.98 lei
3 Verdeaţă Kg S.C.STEDYAN S.R.L 8.70lei
4 Varză murată Kg S.C. ANM HOLDERS S.R.L 2.39 lei

9. Denumirea şi adresa ofertantului câştigător :
-S.C AMA FRUCT CP S.R.L.- sediu- adresa Loc. HORODNICENI, sat Rotopaneşti Nr. 17,Jud. Suceava, cod poştal 727310, telefon 0374014779, fax 0230521515, mobil 0723193335, număr de înmatriculare J23/200-2011, cod fiscal RO 28103545, Cont RO 70 TREZ5935069XXX001368 Trezoreria Fălticeni.,
– S.C. ANM HOLDERS S.R.L.+ SEDIU –ADRESA, Loc. Constanţa, Bd. Alexandru Lăpuşneanu nr77, BL. LV 6, et.3, Ap. 11, mobil 0740 045850, număr de înmatriculare J13-2537-2002, cod fiscal RO 14996245.
– S.C. STEDYAN COM. S.R.L.+-adresa-sediu, jud. Brăila, str. Şcolii, nr. 39, Bl. DPP, SC.4, AP.66, telefon 0744-535213, număr de înmatriculare J09-745-2003, cod fiscal ro 15779023
10. Anunţul de atribuire a fost publicat în SICAP cu nr. CAN1008711/07.12.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

Ecuson brodat specific unităţii/instituţiei

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare (în baza art.104, alin (1), lit. c din Legea 98/2016).
2.1. Motivele justificative:”ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a procedurilor de licitaţie deschisă, licitaţie restrânsă sau negociere competitivă nu pot fi respectate din motive de extremă urgenţă, determinate de evenimente imprevizibile şi care nu se datorează sub nicio formă unei acţiuni sau inacţiuni a autorităţii contractante.”.
3. Tip contract – de furnizare.
4. Obiect acord cadru: Ecuson brodat specific unităţii/instituţiei = 1.160 buc.
5. Data semnării contractului : 15.11.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 2 (două).
8. Ofertant câştigător – SC LIMAROM 2000 SRL, preţ ofertat 13.804,00 lei fără TVA.
9. Denumirea şi adresa ofertantului câştigător:
S.C. LIMAROM 2000 S.R.L., adresa sediu Bd. Ghencea nr. 134, Sector 6, Bucureşti,cod postal 061699  telefon/fax 021.4132463/ 0724264382, număr de înmatriculare  J40/1483/2000, cod fiscal RO 12730165,
10. Anunţul de atribuire a fost publicat în SICAP cu nr. CAN1008711/07.12.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

,, LUCRĂRI DE REPARAŢII CURENTE  CONSTRUCŢII LA PAVILIONUL  DIN CAZARMA  GALAŢI

“1. Ministerul Apărării prin Unitatea Militară 02022 – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului nr. 99, judeţul Constanţa, tel. 0241/655650; fax  0241/610064. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: procedură simplificată, într-o etapă, prin mijloace electronice.
3. Tip contract: lucrări.
4. Obiect contract:  Lucrări de reparaţii curente  construcţii la pavilionul  din cazarma  Galaţi –  cod CPV 45261213-0.
5. Data încheierii contractului: 15.11.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 1 (unu).
8. Ofertantul câştigător: S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.
9. Denumirea si adresa ofertantului caştigător:

  • S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.,adresa sediu Constanţa, Str.Zburătorului nr.4, etaj 1, camera 9

10. Anunţul de participare simplificat a fost publicat în SEAP cu nr. SCN 1021539/21.10.2018.
11. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr.  SCNA 1008897/26.11.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

,, LUCRĂRI DE REPARAŢII CURENTE LA ÎNVELITORI DIN ŢIGLĂ LA PAVILIOANELE DIN CAZARMA  CODRU”

 CONŢINUT:                                                  
“1. Ministerul Apărării prin Unitatea Militară 02022 – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului nr. 99, judeţul Constanţa, tel. 0241/655650; fax  0241/610064. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: procedură simplificată, într-o etapă, prin mijloace electronice.
3. Tip contract: lucrări.
4. Obiect contract:  Lucrări de reparaţii curente la învelitori din ţiglă la pavilioanele din cazarma  Codru –  cod CPV 45261211-6.
5. Data încheierii contractului: 13.11.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 4 (patru).
8. Ofertantul câştigător:

Lotul 1 – Lucrări de reparaţii curente la învelitoarea din ţiglă la pavilionul din cazarma Codru

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare totală ofertă, fără TVA
– lei-

Desemnat

1

Asocierea S.C. MARATON TRANS S.R.L. – S.C. VLASER CONS S.R.L

105.818,00

Câştigător

Lotul 2 – Lucrări de reparaţii curente la învelitoarea din ţiglă la pavilionul din cazarma Codru

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare totală ofertă, fără TVA
– lei-

Desemnat

1

S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.

111.567,87

Câştigător

9. Denumirea si adresa ofertanţilor caştigători:

  • Asocierea S.C. MARATON TRANS S.R.L. – S.C. VLASER CONS S.R.L, adresa sediu Constanţa, Str. Crişului, nr. 14;
  • S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.,adresa sediu Constanţa, Str.Zburătorului nr.4, etaj 1, camera 9

10. Anunţul de participare simplificat a fost publicat în SEAP cu nr. SCN 1018759/03.10.2018.
11. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr.  SCNA 1008889/26.11.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

,, LUCRĂRI DE REPARAŢII CURENTE  LA  ÎNVELITOAREA DIN ŢIGLĂ , HIDROIZOLAŢII TERASĂ LA  PAVILIONELE DIN CAZARMA CODRU”

 CONŢINUT:                                                  
“1. Ministerul Apărării prin Unitatea Militară 02022 – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada Fulgerului nr. 99, judeţul Constanţa, tel. 0241/655650; fax  0241/610064. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: procedură simplificată, într-o etapă, prin mijloace electronice.
3. Tip contract: lucrări.
4. Obiect contract:  LUCRĂRI DE REPARAŢII CURENTE  LA  ÎNVELITOAREA DIN ŢIGLĂ LA  PAVILION , cod CPV 45261211-6,  HIDROIZOLAŢII TERASĂ LA PAVILION ,  cod CPV 45261310-0.
 5. Data încheierii contractului: 19.11.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 3 (trei).
8. . Ofertantul câştigător:

Lotul 1 – Lucrări de reparaţii curente la învelitoarea din ţiglă la pavilion

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare totală ofertă, fără TVA
– lei-

Desemnat

1

Asocierea S.C. MARATON TRANS S.R.L. – S.C. VLASER CONS S.R.L

208.900,00

Câştigător

Lotul 2 – Lucrări de reparaţii curente hidroizolaţii terasă

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare totală ofertă, fără TVA
– lei-

Desemnat

1

S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.

145.389,71

Câştigător

Lotul 3 – Lucrări de reparaţii curente hidroizolaţii terasă

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare totală ofertă, fără TVA
– lei-

Desemnat

1

S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.

185.217,77

Câştigător

9. Denumirea si adresa ofertanţilor caştigători:

  • Asocierea S.C. MARATON TRANS S.R.L. – S.C. VLASER CONS S.R.L, adresa sediu Constanţa, Str. Crişului, nr. 14;
  • S.C. DRAFT CONSTRUCT S.R.L.,adresa sediu Constanţa, Str.Zburătorului nr.4, etaj 1, camera 9

10. Anunţul de participare simplificat a fost publicat în SEAP cu nr. SCN1021540/21.10.2018.
11. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. SCNA1008895/26.11.2018

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

1.Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2.Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.
3.Tip acord cadru: furnizare.
4.Obiect acord cadru: furnizarea produselor Fructe proaspete, respectiv:  Mere, pentru perioada 01.10.2018-30.06.2019 cod CPV 03222321-9, Pere, pentru perioada 01.10.2018-30.06.2018 – cod CPV 03222322-6, Struguri de masă, pentru perioada 01.10.2018-31.10.2018 – cod CPV 03222341-5 şi Cireşe, pentru perioada 01.05.2018-30.06.2019 – cod CPV 03222333-6.

Nr. crt.

Denumire  produs

Cantitate previzionată (kg)

Perioada de derulare a acordului-cadru

Acord cadru

min

max

1

Mere

2580

6850

01.10.2018-31.12.2018

2

Mere

2480

13080

01.01.2019-30.06.2019

3

Pere

2180

5650

01.10.2018-31.12.2018

4

Pere

1865

9405

01.01.2019-30.06.2019

5

Struguri de masă

600

1015

01.10.2018-31.10.2018

6

Cireşe

1180

1240

01.05.2019-30.06.2019

5. Data încheierii acordului cadru: 19.10.2018
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 24 (douazeci si patru).
8. Ofertanţi câştigători :

                      lotul nr.1 – Mere pentru perioada 01.10.2018-31.12.2018

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare ofertă
Lei fără TVA

Desemnat

1

I.I.  AMARIEI  G. PETRU

15.618,00

Câştigător

2

S.C. STEDYAN COM S.R.L

16.988,00

   Câştigător

3

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

19.180,00

   Câştigător

                    lotul nr.2  – Mere pentru perioada 01.01.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare ofertă
Lei fără TVA

Desemnat

1

I.I.  AMARIEI  G. PETRU

33.746,40

Câştigător

2

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

39.240,00

   Câştigător

3

S.C. GRANBIS  S.R.L

47.088,00

   Câştigător

                   lotul nr.3  – Pere pentru perioada 01.10.2018-31.12.2018

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare ofertă
Lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. STEDYAN COM S.R.L

24.182,00

Câştigător

2

I.I.  AMARIEI  G. PETRU

24.860,00

   Câştigător

3

S.C. GRANBIS  S.R.L

25.990,00

   Câştigător

                   lotul nr.4  – Pere pentru perioada 01.01.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare ofertă
Lei fără TVA

Desemnat

1

I.I.  AMARIEI  G. PETRU

49.846,50

Câştigător

2

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

51.727,50

   Câştigător

3

S.C. STEDYAN COM S.R.L

53.420,40

   Câştigător

              lotul nr.5  – Struguri de masă pentru perioada 01.10.2018-31.10.2018

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare ofertă
Lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. STEDYAN COM S.R.L

4.364,50

Câştigător

2

I.I.  AMARIEI  G. PETRU

5.887,00

   Câştigător

3

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

6.090,00

   Câştigător

                         lotul nr.6  – Cireşe pentru perioada 01.05.2019-30.06.2019

Poziţie  în clasament

Ofertant

Valoare ofertă
Lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. STEDYAN COM S.R.L

7.192,00

Câştigător

2

I.I.  AMARIEI  G. PETRU

9.920,00

   Câştigător

3

S.C. ANM HOLDERS S.R.L

10.912,00

   Câştigător

9. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
S.C. STEDYAN COM S.R.L adresa sediu: strada Şcolilor nr. 39, bl. Dpp, sc. 4, ap. 66, Brăila, jud. Brăila;
SC GRANBIS SRL adresa sediu: Constanţa, str. Theodor Speranţia nr. 60, jud. Constanţa,
I.I. AMARIEI G. PETRU, adresa sediu Loc. Horodniceni, sat Rotopăneşti, nr. 17, jud. Suceava.
10. Anunţul  de participare a fost publicat  în SEAP cu nr.  CN 1001975/28.06.2018
11. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. CAN 1006980/31.10.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2. Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: licitaţie deschisă – prin mijloace electronice.
3. Tip acord cadru de furnizare.
4. Obiect acord cadru: Miere de albine naturală – cod CPV 03142100-9; Fasole boabe uscată – cod CPV 03221211-8; Cafea naturală măcinată – cod CPV 15861000-1; Vin de calitate superioară – cod CPV 15931200-5, pentru unităţile militare din Forţele Navale.

Nr. lot

DENUMIRE PRODUS

Perioada previzionată de derulare a acordului cadru:

CANTITATE   ACORD CADRU (kg)

Minim

Maxim

Miere de albine naturală

01.07.2018 – 30.06.2019

5.520

5.990

Fasole boabe uscată

4.800

5.490

Cafea naturală măcinată

4.200

4.710

Vin de calitate superioară

10.000

11.670

5. Data încheierii acordului cadru : 28.09.2018.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 4 (patru).
8. Ofertanţi câştigători pentru:
Lotul 1 Miere de albine naturală

Loc clasament

Ofertant

Preţ ofertat,
 lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. METRANS S.R.L.

88.951,50

Câştigător

2

S.C. GRANBIS S.R.L.

91.287,60

Câştigător

Lotul 2Fasole boabe uscată

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat,
 lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. STEDYAN COM S.R.L.

27.450,00

Câştigător

2

S.C. GRANBIS S.R.L.

27.999,00

Câştigător

 

Lotul 3Cafea naturală măcinată

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat,
 lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. GRANBIS S.R.L.

88.453,80

Câştigător

2

S.C. METRANS S.R.L.

96.084,00

Câştigător

Lotul 4Vin de calitate superioară

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat,
 lei fără TVA

Desemnat

1

S.C. GRANBIS S.R.L.

102.462,60

Câştigător

2

S.C. METRANS S.R.L.

122.535,00

Câştigător

9. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
S.C. GRANBIS S.R.L. adresa sediu: Str. Theodor Speranţia nr. 60, Constanţa, Judeţul Constanţa, telefon/fax  0241/626310, număr de înmatriculare J13/2911/1994, cod fiscal  RO 6115158.
S.C. METRANS S.R.L, adresa sediu B-dul. Timişoara, nr. 21, Sector 6, Bucureşti, telefon 021/4139740, fax 021/4130835,  număr de înmatriculare  J40/2063/2002,  cod fiscal  RO 14517474.
SC STEDYAN COM SRL, adresa sediu Brăila, Str. Şcolilor nr. 39 Bl. Dpp, Sc. 4, Ap. 66, Telefon mobil 0744535213, Telefon/fax 0239.625190, număr de înmatriculare  J09/745/203, cod fiscal RO 15779023.
11. Anunţul de participare a fost publicat în SEAP cu nr. CN 1001579/26.06.2018.
12. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. CAN 1006442/23.10.2018.

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2.  Procedura aplicată pentru încheierea acordului cadru: licitaţie deschisă prin mijloace electronice.
3. Tip acord cadru: furnizare.
4.  Obiect acord cadru: furnizare Apă minerală naturală (Apă minerală naturală carbogazoasă cod CPV 15981200-0, Apă minerală naturală plată cod CPV 15981100-9); Băuturi răcoritoare –  cod CPV 15982000-5, Suc natural (Suc natural de caise cod CPV 15321000-4; Suc natural de mere cod CPV 15321600-0; Suc natural de portocale cod CPV15321100-5),  pentru unităţile militare din Forţele Navale.

Nr. crt. Denumire  produs

Cantitate previzionată
(kg)

Perioada de derulare a acordului-cadru

Acord cadru

min

max

1.

Apă minerală naturală carbogazoasă

615300

653090

19.09.2018 – 30.06.2019

2.

Apă minerală naturală plată

251880

272780

3.

Băuturi răcoritoare

48900

54985

4.

Suc natural de caise

4800

5640

5.

Suc natural de mere

4320

5105

6.

Suc natural de portocale

6960

7830

5. Data încheierii acordului cadru: 19.09.2018
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 4 (patru).
8. Ofertanţi  câştigători:
                      lotul nr.1 – Apă minerală naturală carbogazoasă

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA
 (pentru cantitatea maximă/acord cadru)

1

S.C. METRANS S.R.L

417.977,60

                    lotul nr.2  – Apă minerală naturală plată

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA
 (pentru cantitatea maximă/acord cadru)

1

S.C. NED COM S.R.L

152.756,80

2

S.C. GRANBIS S.R.L

158.212,40

3

S.C. METRANS S.R.L

163.668,00

                   lotul nr.3  – Băuturi răcoritoare

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA
 (pentru cantitatea maximă/acord cadru)

1

S.C. QUADRANT AMROQ BEVERAGES S.R.L

97.323,45

2

S.C. GRANBIS S.R.L

104.471,50

                lotul nr.4  – Suc natural de caise

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA
 (pentru cantitatea maximă/acord cadru)

1

S.C. METRANS S.R.L

21.939,60

2

S.C. GRANBIS S.R.L

22.221,60

                    lotul nr.5  – Suc natural de mere

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA
 (pentru cantitatea maximă/acord cadru)

1

S.C. GRANBIS S.R.L

14.804,50

2

S.C. METRANS S.R.L

16.489,15

                    lotul nr.6  – Suc natural de portocale

Poziţie  în clasament

Ofertant

Preţ ofertat, lei fără TVA
 (pentru cantitatea maximă/acord cadru)

1

S.C. GRANBIS S.R.L

25.056,00

2

S.C. METRANS S.R.L

27.639,90

9. Denumirea şi adresa ofertanţilor câştigători:
S.C QUADRANT AMROQ BEVERAGES S.R.L adresa sediu: Calea Văcăreşti nr. 391, Bucureşti, telefon/fax  0742035311;
S.C NED COM S.R.L, adresa sediu: str. Vârful cu Dor  nr. 26, Constanţa, judeţul Constanţa, telefon/fax  0731130895/0729036781;
S.C. METRANS S.R.L, adresa sediu B-dul. Timişoara, nr. 21, Sector 6, Bucureşti, cod poştal 061306, telefon 021/4139740;
S.C. GRANBIS S.R.L. adresa sediu: Str. Theodor Speranţia nr. 60, Constanţa, jud. Constanţa, telefon/fax  0241/626310.
10. Anunţul  de participare a fost publicat  în SEAP cu nr.  CN1000749/04.06.2018
11. Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. CAN1006168/18.10.2018

ANUNŢ DE ATRIBUIRE

Serviciul MODERNIZARE SISTEM ENERGETIC ŞI INSTALAŢIE FRIGORIFICĂ LA NAVA PMn 274

1. Autoritatea contractantă: Ministerul Apărării Naţionale, prin U. M. 02022 Constanţa – în calitate de autoritate contractantă delegată, cod fiscal 14810074, cu sediul în Constanţa, strada  Fulgerului, nr. 99, judeţul Constanţa, tel/fax  0241/610064.
2. Procedura aplicată pentru încheierea contractului: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare cu etapă finală de licitaţie electronică
3. Tip contract: servicii
4. Obiect contract: „MODERNIZARE SISTEM ENERGETIC LA NAVA PMn 274, cod CPV:  50245000-4
5. Data încheierii contractului: 04.09.2018
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Numărul de oferte primite: 2(două).
8. Ofertanţi câştigători:

Poziţie  în clasament

Ofertant

   Denumire echipament

Preţ total,
Lei fără TVA

1

S.C. Navotec S.R.L.

MODERNIZARE SISTEM ENERGETIC LA NAVA PMn 274

1.642.610,00

10. Denumirea şi adresa ofertantului  câştigători:
    S.C. NAVOTEC S.R.L, adresa sediu Portul Constanţa, Sector Nord, Parcela nr.78, jud. Constanţa, telefon/fax 0341460303/0341460304, număr de înmatriculare J13/4148/1991, cod fiscal 2408864
11.  Anunţ  de participare a fost publicată în SEAP cu nr. [CN1000211/04.05.2018]
12.   Anunţul de atribuire a fost publicat în SEAP cu nr. CAN1006160/18.10.2018

    1. Anularea procedurii de atribuire pentru

MODERNIZARE INSTALAŢIE FRIGORIFICĂ LA NAVA PMn 274,  conform art. 181 alin.(1), lit.b)  din Ordonanţa de urgenţă 114/2011 privind atribuirea anumitor contracte de achiziţii publice în domeniile apărării şi securităţii, aprobată cu Legea 195 din 1 noiembrie 2012)